Od 1991 roku JCDecaux jest oficjalnym operatorem reklamy na warszawskim Lotnisku Chopina, regionalnego węzła lotniczego i najszybciej rozwijającego się lotniska w Europie.
Lotnisko Chopina w Warszawie
![](https://d3k1k88y44k0jy.cloudfront.net/wwwairport/s3fs-public/styles/staggered_gallery/public/blocks/picture/2021-08/img_1742zlota_44_.jpg?VersionId=HasVK.v1FNnizFjAfp640XY_ZU3fh2sF&itok=ORfGcjwL)
![](https://d3k1k88y44k0jy.cloudfront.net/wwwairport/s3fs-public/styles/staggered_gallery/public/blocks/picture/2021-08/img_1716.jpg?VersionId=9E66lEfXChrfJbzLs3p6EqrKg2tVJARO&itok=_tXOymLa)
23%
wzrost ruchu pasażerskiego w 2017 vs 2016
Źródło: CiR Business Lounge
Główne narodowości pasażerów
- Polacy 43%
- Niemcy 7%
- Brytyjczycy 5%
- Amerykanie 5%
- Francuzi 3%
Źródło: CiR Business Lounge
![](https://d3k1k88y44k0jy.cloudfront.net/wwwairport/s3fs-public/styles/staggered_gallery/public/blocks/picture/2018-06/qatar_backlight_departures.jpg?VersionId=fnpw52p89LAWoJXTcLJRnXoom2GmCgkL&itok=2ZcvspuL)
![](https://d3k1k88y44k0jy.cloudfront.net/wwwairport/s3fs-public/styles/staggered_gallery/public/blocks/picture/2018-06/porsche_digital_fast_track_business_class.jpg?VersionId=FWKAvD2gH2Tv1ZU9Nkif13p7IB31Xn03&itok=TMMRQldm)
Prestiżowi pasażerowie biznesowi
100% odlatujących pasażerów klasy pierwszej i biznes przechodzi przez jedyne, specjalnie dla nich przeznaczone, przejście fast track.
Źródło: Warsaw Airport Authorities
5 głównych połączeń
- Niemcy 14%
- Wielka Brytania 10%
- Francja 6%
- Włochy 5%
- Holandia 5%
Źródło: CiR Business Lounge
![](https://d3k1k88y44k0jy.cloudfront.net/wwwairport/s3fs-public/styles/staggered_gallery/public/blocks/picture/2018-06/samsung_jest_bridges.jpg?VersionId=knxgQPE5JqrpcQthbCXF4nvGmD3TpBKX&itok=xxef-HOu)
Pasażerowie - odbiorcy reklamy lotniskowej
Pasażerowie lotniska stanowią jedyną w swoim rodzaju, niezwykle atrakcyjną grupę odbiorców reklamy. Wpływowi podróżni biznesowi, trendsetterzy / wyrafinowani konsumenci używający najnowocześniejszych gadżetów, poszukujący nowości i chętni do zakupów.
![](https://d3k1k88y44k0jy.cloudfront.net/wwwairport/s3fs-public/styles/staggered_gallery/public/blocks/picture/2018-06/bmw_ing_experiential_departures.jpg?VersionId=wS0n7ocMFzhECANyPY7D1j3ifw75y9lP&itok=7zdlnE4i)
![](https://d3k1k88y44k0jy.cloudfront.net/wwwairport/s3fs-public/styles/staggered_gallery/public/blocks/picture/2021-09/img_1763.jpg?VersionId=idfesLlpaM0DoXTliYz4pSzvESnSpCWT&itok=juMlxOtI)
51%
podróżuje służbowo
ŹRÓDŁO: CIR BUSINESS LOUNGE
![](https://d3k1k88y44k0jy.cloudfront.net/wwwairport/s3fs-public/styles/staggered_gallery/public/blocks/picture/2018-06/huawei_digital_fast_track_business_class.jpg?VersionId=f9iFqz8M9bxyrJgWPlv4lWsVq1R4_K.Y&itok=gAQdWnbb)
![](https://d3k1k88y44k0jy.cloudfront.net/wwwairport/s3fs-public/styles/staggered_gallery/public/blocks/picture/2017-10/waw_airport_arrivals_ivision_2.jpg?VersionId=4dfbQleF95vpDJfqaE_41by3lWoF03Rf&itok=cvNnlfyB)
62%
posiada wyższą pozycję społeczno-zawodową
ŹRÓDŁO: WARSAW AIRPORT AUTHORITIES
![](https://d3k1k88y44k0jy.cloudfront.net/wwwairport/s3fs-public/styles/staggered_gallery/public/blocks/picture/2018-06/volvo_experiential_departures_1.jpg?VersionId=f41w.DQwwAd4I3eI0fmd1BDhOv2b8rKp&itok=UKLPYFA_)
Pasażerowie – odbiorcy reklamy lotniskowej są wyjątkowo chłonni na przekaz reklamodawców, który kojarzą z towarzyszącą podróży naturalną ekscytacją i pozytywnym nastawieniem do otoczenia lotniskowego.
![](https://d3k1k88y44k0jy.cloudfront.net/wwwairport/s3fs-public/styles/staggered_gallery/public/blocks/picture/2018-06/french_touch_non_standard_departures.jpg?VersionId=b0_1Cw32AFzJ7pSwS4h479_ZvJOn16Wb&itok=l33xGiB1)
![](https://d3k1k88y44k0jy.cloudfront.net/wwwairport/s3fs-public/styles/staggered_gallery/public/blocks/picture/2021-09/img_8562.jpg?VersionId=Ly2nMQMhXZO6uX6MFHiqz0NirQeAVEZZ&itok=2PukAzRv)
77%
pasażerów ogląda reklamę lotniskową
ŹRÓDŁO: JCDECAUX AIRPORT STORIES
85%
pasażerów lubi oglądać reklamę na lotniskach
ŹRÓDŁO: JCDECAUX AIRPORT STORIES
![](https://d3k1k88y44k0jy.cloudfront.net/wwwairport/s3fs-public/styles/staggered_gallery/public/blocks/picture/2021-09/img_1968m.jpg?VersionId=BqK3cL.P_GYlZ4uXgjvw8ohcuH_qN4YB&itok=B-IE9Wg7)
86%
pasażerów uważa, że międzynarodowe lotniska są wizytówką kraju
ŹRÓDŁO: JCDECAUX AIRPORT STORIES