Od 1991 roku JCDecaux jest oficjalnym operatorem reklamy na warszawskim Lotnisku Chopina, regionalnego węzła lotniczego i najszybciej rozwijającego się lotniska w Europie.
Lotnisko Chopina w Warszawie


23%
wzrost ruchu pasażerskiego w 2017 vs 2016
Źródło: CiR Business Lounge
Główne narodowości pasażerów
- Polacy 43%
- Niemcy 7%
- Brytyjczycy 5%
- Amerykanie 5%
- Francuzi 3%
Źródło: CiR Business Lounge


Prestiżowi pasażerowie biznesowi
100% odlatujących pasażerów klasy pierwszej i biznes przechodzi przez jedyne, specjalnie dla nich przeznaczone, przejście fast track.
Źródło: Warsaw Airport Authorities
5 głównych połączeń
- Niemcy 14%
- Wielka Brytania 10%
- Francja 6%
- Włochy 5%
- Holandia 5%
Źródło: CiR Business Lounge

Pasażerowie - odbiorcy reklamy lotniskowej
Pasażerowie lotniska stanowią jedyną w swoim rodzaju, niezwykle atrakcyjną grupę odbiorców reklamy. Wpływowi podróżni biznesowi, trendsetterzy / wyrafinowani konsumenci używający najnowocześniejszych gadżetów, poszukujący nowości i chętni do zakupów.


51%
podróżuje służbowo
ŹRÓDŁO: CIR BUSINESS LOUNGE


62%
posiada wyższą pozycję społeczno-zawodową
ŹRÓDŁO: WARSAW AIRPORT AUTHORITIES

Pasażerowie – odbiorcy reklamy lotniskowej są wyjątkowo chłonni na przekaz reklamodawców, który kojarzą z towarzyszącą podróży naturalną ekscytacją i pozytywnym nastawieniem do otoczenia lotniskowego.


77%
pasażerów ogląda reklamę lotniskową
ŹRÓDŁO: JCDECAUX AIRPORT STORIES
85%
pasażerów lubi oglądać reklamę na lotniskach
ŹRÓDŁO: JCDECAUX AIRPORT STORIES

86%
pasażerów uważa, że międzynarodowe lotniska są wizytówką kraju
ŹRÓDŁO: JCDECAUX AIRPORT STORIES