Grupa JCDecaux działa w Polsce od 1999 r. poprzez dwie spółki: JCDecaux Airport Polska i JCDecaux Neonlight.
Obecnie JCDecaux jest reprezentowana w Polsce przez trzy niezależne firmy:
Kim jesteśmy
Historia
- 1964: JCDecaux tworzy koncepcję mebli miejskich, zapoczątkowując rewolucję w zakresie wygody i reklamy. JCDecaux konsekwentnie staje się numerem jeden w skali światowej w dziedzinie reklam zewnętrznych. Nasza historia jest pełna zastosowań przełomowych innowacji. Odwiedź naszą międzynarodową stronę internetową, aby uzyskać więcej informacji o historii grupy.
- 1973: Powstanie we Francji spółki AP Systemés S.A, operatora reklamy na lotniskach.
- 1991: Rozpoczęcie działalności AP Systemés w Polsce jako operatora reklamy na Lotnisku Okęcie w Warszawie, obecnie Lotnisko Chopina.
- 1999: JCDecaux S.A. przejmuje Dział Outdoor HMC - Havas Media Communication (w skład której wchodziły m. innymi AP Systèmes, Pearl & Dean, Sky Sites, Avenir).
- 2002: AP Systèmes przekształca się w JCDecaux Airport Polska.
- 2017: JCDecaux Airport Polska realizuje na Lotnisku Chopina w Warszawie Nowy Media Plan - instalację sieci nowoczesnych ekranów cyfrowych.
Podstawowe wartości
Dążymy do dostarczania najlepszych reklam i udogodnień poza domem. Jesteśmy pasjonatami wzornictwa, jakości i doskonałej obsługi.
JAKOŚĆ
JCDecaux jest oddana dostarczaniu produktów najwyższej jakości, konserwowanych według najwyższych standardów, z pełnym uwzględnieniem ich wpływu na życie w mieście.
PROJEKT. Dostosowany do miasta i jego architektury.
Nasze nośniki reklamowe tworzone są przez renomowanych projektantów i lokalnych architektów, a przez to doskonale integrują się z otoczeniem. Świadczone przez JCDecaux usługi eksploatacji i utrzymania nosników reklamowych gwarantują wysoką jakość dostarczaną klientom.
INNOWACJE.
JCDecaux pozwala klientom na zademonstrowanie ich zaangażowania w ochronę środowiska poprzez projektowanie innowacyjnych kampanii z poszanowaniem środowiska i koncentracją na zrównoważonym rozwoju.
ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ. Ciągłe dostosowywanie się do potrzeb klientów.
Przestrzeganie uznawanego na całym świecie, odpowiedzialnego, korporacyjnego podejścia "obywatelskiego".
Ochrona środowiska: priorytet dla JCDecaux - firmy, która dba o rozwój produktów przy jednoczesnej trosce o środowisko.
Ciągłe dostosowanie do potrzeb klientów. Grupa JCDecaux wspiera swoich klientów w ulepszaniu ich przekazu komunikacyjnego i pomaga im wpisać zrównoważony rozwój w ich kampanie reklamowe.
Wartości obywatelskie.
ETYKA. Zawsze u podstaw naszej działalności.
Kodeks Etyki JCDecaux określa w jednym dokumencie kluczowe wartości grupy. Ponadto Grupa utworzyła komitet ds. etyki, do którego pracownicy mogą zgłaszać kwestie etyczne.
Relacje JCDecaux z dostawcami są również regulowane przez Kodeks Etyki dla Dostawców.