Nasze najnowsze nośniki cyfrowe na Lotnisku Chopina mają perfekcyjną lokalizację, odznaczają się najwyższą estetyką totemów, w których zintegrowane są ekrany oraz idealnie harmonizują w wystrojem terminala.
Dzięki tak innowacyjnemu produktowi kampanie na Lotnisku Chopina zapewniają reklamodawcom najlepszą z możliwych prezentację marki.
Dbamy o najwyższą jakość emisji bez względu na wielkość ekranu, zapewniając jasny, ostry obraz każdego spotu, eksponując markę z jej najlepszej strony. Nośniki cyfrowe są esencją wizji i rozwoju JCDecaux. Nasze ekrany są dynamiczne, efektywne i angażujące uwagę odbiorców, widoczne dla wszystkich pasażerów oraz odwiedzających warszawskie lotnisko, oferują najszerszy zasięg na rynku.
Ekrany cyfrowe
Nośniki tradycyjne / podświetlane
Tradycyjne nośniki JCDecaux na lotnisku budują znaczenie marek. Nasze podświetlane kasetony i tablice zewnętrzne zapewniają pokrycie wszystkich najważniejszych dróg pasażerów na lotnisku oraz odpowiednią częstotliwość przekazu w przypadku sieci nośników. Dzięki ich idealnie wybranej lokalizacji i wymiarom przekaz reklamodawcy osiąga najwyższe standardy komunikacji.
Reklamodawcy korzystający z tradycyjnych podświetlanych nośników na Lotnisku Chopina w Warszawie dodatkowo zyskują dzięki stosowanej przez JCDecaux Airport Polska zasadzie „mniej znaczy więcej”, która zapewnia eksponowanej marce wyjątkową postrzegalność w wyjątkowym otoczeniu.
Experiential marketing
Akcje promocyjne typu experiential marketing pozwalają w unikalny sposób prezentować marki. Proponujemy szeroki wybór niestandardowych akcji promocyjnych i nowinek technicznych dostępnych na Lotnisku Chopina w Warszawie takich, jak: specjalne eventy i prezentacje marek, standy i ekspozycje samochodów jak i innych produktów oraz wszelkie rozwiązania z zakresu ambient media, a także reklamy interaktywnej.
Poprzez dziesięciolecia naszej działalności zdobyliśmy ogromne doświadczenie i portfolio zrealizowanych nietypowych oraz innowacyjnych akcji promocyjnych dla największych marek i najbardziej wymagających klientów.
Rozwiązania niestandardowe
Reklamowe rozwiązania niestandardowe takie, jak siatki winylowe na “rękawach” czy wieży kontroli podejścia, naklejki na szklanych ścianach, proporce czy różne formy reklamy dostępne w salonach Executive i VIP Line pozwalają nam stworzyć unikalną formę prezentacji Twojej marki. Rozwiązania niestandardowe mogą być wykorzystane samodzielnie jako odrębny produkt, ale bardzo często stanowią istotną część kampanii 360° realizowanych na lotnisku.